kikkipicki

Alla inlägg den 29 juni 2014

Av Nikkie - 29 juni 2014 18:00

Hej!

Vilken otrolig vecka detta har varit :D
Förra helgen var de midsommar och vi åkte till öland med några fina vänner <3 där gjorde vi samma roliga saker som aldrig kommer glömmas!

I måndags började jag skolan och de var kanon bra där. Så hoppas på att de kan hålla sig tills september :)
Så denna vecka har de bara vart skolan som hänt! Träffade vickan i måndags för att prata om livet, var ett tag sen vi sågs så hade massor att prata om :) jag har också hunnit med att träffa linda så vi gick på stan för att kolla in rean som pågår :)
Igår var vi i ulricehamn på de ny öppnade dollarstore så där försvann de lite pengar x) sen fick vi ett spratt och åkte till Borås :p så jag fick kolla inne på cubus där jag hittade en tröja och lite underkläder :) sen på hemvägen åkte vi förbi nelly.com outlet och där köpte jag en klänning jag tänkte ha på rockabilly sen i augusti :D
Idag har vi firat jasmine lite med tårta och presenter ?
Grattis till världens bästa syster på 16års dagen!!!

Nu blir de bara lugnt framför en film och njuta av tiden tillsammans? fet textfet textkursiv text

Ovido - Quiz & Flashcards