kikkipicki

Alla inlägg den 26 februari 2014

Av Nikkie - 26 februari 2014 10:30

Hej och godmorgon!


Idag är de Onsdag och de betyder att halva veckan har gått, mycket skönt om man frågar mig ;)


Tänkte skriva lite om hur min vecka har sett ut och vad som kommer att ske. I Måndags var jag hos jobbcoahen och sen käkade jag lunch med Linda som jobbade, då kom hon på ideen att sova över hos mig just för att vi skulle hinna med massa saker igår (Tisdag). Så de slutade med att hon sov hos mig och vi kunde verkligen inte somna låg och snackade om allt mellan himmel och jord, skrattade så vi höll på att kissa på oss x).. Inte så bra men kul var de. 

Sen igår var vi i Habo och vi hade verkligen tur med vädret, strålande sol och varmt kan inte bli bättre ^^. Efter Habo åkte vi till A6 och käkade med Lindas syster Sandra och sedan kollade vi efter receptböcker på bokrean. Sen åkte vi till stan för att köpa hårfärg och lite annat skoj tills på Fredag. 

Letade efter en snygg tröja till Linda men eftersom vi inte har samma stil så var de svårt men till slut hittade vi en. Då åkte vi hem till mig och färgade håret på varandra. 

Sen fick jag skjuts till bussen och åkte hem till älsklingen<3. 

Då fick de bli soffhäng resten av kvällen och bara myste lite. 


Idag får de bli att käka med Linda sen ska jag ner till stan och sola lite var längesen så tycker jag kan få unna mit lite värme och bygga på färgen :P hehe sen blir de att glo lite på stan och sen åka hem och bara ta de lugnt!


   

Lite nya bilder men dom betyder mycket!!


Ovido - Quiz & Flashcards