kikkipicki

Alla inlägg den 31 augusti 2012

Av Nikkie - 31 augusti 2012 09:51

Godmorgon!


Har nu bageri fast i teori.. lite segt eftersom vi inte kommer någonstans med vårat arbete. Men men de får man sota för senare när allt ska redovisas.. 

Aja idag blir de att gå i skolan till 11:00 eller något vet inte riktigt när vi slutar men man kan ju alltid hoppas x). Sen ska jag möta upp mammis på A6 då vi ska kolla runt lite ska även kanske kolla vad en tatuering kan kosta som inte är alls stor, kanske bokar en tid också är fett sugen på att göra en typ NUUUUU!! Men man ska ju ha tillräckligt med pengar också.. I eftermiddag vet jag inte riktigt vad som händer kanske åker hem och kollar film men ikväll ska jag vara barnvakt..igen men man tjänar ju lite pengar på de så är därför jag gör de :P Sen så blir det att spendera natten med Älskling<3


Är även sugen på att kolla på resor så man kanske kan åka lååångt bort över en helg eller kanske i en vecka hade vart sjukt underbart. Men likadant där man ska ha pengar :/ Men får jobba MYCKET nu i september så man kan få ihop en liten slant så man kan uppfylla sina drömmar (a). 

Men tatueringen är något jag SKA göra snart för har längtat på att den dagen ska komma så snart som möjligt. 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards